id: 38932
Назва: Удосконалення системи маркетингового менеджменту підприємства АПК
Автори: Омельченко С.І.
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ
Дата публікації: 2025-05-08 08:54:13
Останні зміни: 2025-05-08 08:54:13
Рік видання: 2025
Аннотація: Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне і методологічне обґрунтування та практичне впровадження моделі маркетингового менеджменту підприємства АПК в сучасних умовах ринку. Об’єктом дослідження виступає процес становлення та розвитку системи маркетингового менеджменту у ТОВ «Агроград В». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних, методичних і прикладних засад формування системи маркетингового менеджменту підприємства АПК. Теоретико-методологічну базу дослідження складають загальнонаукові та спеціальні методи, що спираються на сучасні досягнення управлінської, економічної та суміжних наук. У процесі дослідження використано індуктивний та дедуктивний підходи, історичний і логічний методи, методи абстрактно-логічного узагальнення, порівняння, аналізу і синтезу, кореляційно-регресійного аналізу, економіко-математичного моделювання та інтегрального оцінювання. Інформаційну основу дослідження становлять нормативно-правові документи з регулювання АПК України, наукові статті, монографії, навчальні посібники, підручники, звітність ТОВ «Агроград В», електронні ресурси та публікації у періодичних виданнях. Практичне значення одержаних результатів полягає у розроблені підходів та інструментів, що становлять концептуальну основу для побудови ефективної системи управління маркетинговим менеджментом у підприємстві АПК.
URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38932.pdf
Тип виданя: Дипломні роботи 2025
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38932.docx Розмір : 680498 байт Формат : Текстовий файл docx Доступ : Доступний тільки користувачам ВНАУ
| |
|
|