id: 38932
Title: Удосконалення системи маркетингового менеджменту підприємства АПК
Authors: Омельченко С.І.
Keywords: МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ
Date of publication: 2025-05-08 08:54:13
Last changes: 2025-05-08 08:54:13
Year of publication: 2025
Summary: Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне і методологічне обґрунтування та практичне впровадження моделі маркетингового менеджменту підприємства АПК в сучасних умовах ринку. Об’єктом дослідження виступає процес становлення та розвитку системи маркетингового менеджменту у ТОВ «Агроград В». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних, методичних і прикладних засад формування системи маркетингового менеджменту підприємства АПК. Теоретико-методологічну базу дослідження складають загальнонаукові та спеціальні методи, що спираються на сучасні досягнення управлінської, економічної та суміжних наук. У процесі дослідження використано індуктивний та дедуктивний підходи, історичний і логічний методи, методи абстрактно-логічного узагальнення, порівняння, аналізу і синтезу, кореляційно-регресійного аналізу, економіко-математичного моделювання та інтегрального оцінювання. Інформаційну основу дослідження становлять нормативно-правові документи з регулювання АПК України, наукові статті, монографії, навчальні посібники, підручники, звітність ТОВ «Агроград В», електронні ресурси та публікації у періодичних виданнях. Практичне значення одержаних результатів полягає у розроблені підходів та інструментів, що становлять концептуальну основу для побудови ефективної системи управління маркетинговим менеджментом у підприємстві АПК.
URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38932.pdf
Publication type: Дипломні роботи 2025
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 38932.docx Size : 680498 byte Format : Text file docx Access : Only for VNAU users
| |
|
|