id: 38877
Назва: Генеративний штучний інтелект у створенні маркетингового контенту для українських компаній
Автори: Трапаідзе С.М., Швецова К.Г.
Ключові слова: генеративний штучний інтелект, штучний інтелект, маркетинг, контент, автоматизація
Дата публікації: 2025-05-02 13:25:10
Останні зміни: 2025-05-02 13:25:10
Рік видання: 2025
Аннотація: Стаття присвячена сучасним тенденціям в розвитку використання українськими компаніями генеративного штучного інтелекту. Обґрунтовано основні засади та принципи використання штучного інтелекту у діяльності підприємств, зокрема їхніх маркетингових відділів. Проаналізовано різні моделі для генерації, їхні призначення, переваги та ризики. Розглянуто доступні дослідження про використання технологій штучного інтелекту Україні. Досліджено успішний досвід вітчизняних компаній у впровадженні моделей у власну діяльність. Визначено низку переваг, в результаті яких припущено, що використання генеративного штучного інтелекту може бути корисним для компаній при контрольованому впровадженні у діяльність різних підрозділів, зокрема маркетингового.

URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38877.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Економіка та суспільство. 2025. Вип. 72. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5788 DOI:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-161
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38877.pdf Розмір : 1264532 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити

Система "Сократ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська