id: 38877
Title: Генеративний штучний інтелект у створенні маркетингового контенту для українських компаній
Authors: Трапаідзе С.М., Швецова К.Г.
Keywords: генеративний штучний інтелект, штучний інтелект, маркетинг, контент, автоматизація
Date of publication: 2025-05-02 13:25:10
Last changes: 2025-05-02 13:25:10
Year of publication: 2025
Summary: Стаття присвячена сучасним тенденціям в розвитку використання українськими компаніями генеративного штучного інтелекту. Обґрунтовано основні засади та принципи використання штучного інтелекту у діяльності підприємств, зокрема їхніх маркетингових відділів. Проаналізовано різні моделі для генерації, їхні призначення, переваги та ризики. Розглянуто доступні дослідження про використання технологій штучного інтелекту Україні. Досліджено успішний досвід вітчизняних компаній у впровадженні моделей у власну діяльність. Визначено низку переваг, в результаті яких припущено, що використання генеративного штучного інтелекту може бути корисним для компаній при контрольованому впровадженні у діяльність різних підрозділів, зокрема маркетингового.
URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38877.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Економіка та суспільство. 2025. Вип. 72. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5788 DOI:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-161
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 38877.pdf Size : 1264532 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|