id: 38871
Назва: Компетентнісний підхід у вищій освіті: інтеграція теорії та практики в підготовці фахівців
Автори: Погранична Н.М., Савчук Н.В., Акопян Г.М.
Ключові слова: вміння, заклад вищої освіти, компетентнісний підхід, компетентність, студент, фахівець
Дата публікації: 2025-05-01 14:14:34
Останні зміни: 2025-05-01 14:14:34
Рік видання: 2025
Аннотація: Стаття присвячена аналізу питання компетентнісного підходу у вищійосвіті в аспекті інтеграції теорії та практики підготовки фахівців. Значущістьдослідження зумовлена необхідністю зміни системи підготовки майбутніх спеціалістівта адаптації навчальних програм до ринку праці, де сучасний фахівець має бутирізнобічним, володіти широким спектром знань, уміти працювати з різними системами.Водночас сьогодні найбільш конкурентоспроможним є той працівник, чиї вміння тавміння стосуються різних сфер, а не лише суміжних зі сферою його діяльності. У процесідослідження було встановлено, що «компетентність» являє собою сукупність знань іздібностей, які дозволяють індивіду соціалізуватися, адаптуватися, реалізовувативласні ідеї. Компетентність фахівця визначає його здатність бути цікавим роботодавцямі реалізувати всі свої ресурси.
URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38871.pdf
Тип виданя: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Видавництво: Академічні візії. 2025. № 41. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1734/1612 DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15054718
Розташовується в колекціях :
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 38871.pdf Розмір : 1640786 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний
| |
|
|