id: 38871
Title: Компетентнісний підхід у вищій освіті: інтеграція теорії та практики в підготовці фахівців
Authors: Погранична Н.М., Савчук Н.В., Акопян Г.М.
Keywords: вміння, заклад вищої освіти, компетентнісний підхід, компетентність, студент, фахівець
Date of publication: 2025-05-01 14:14:34
Last changes: 2025-05-01 14:14:34
Year of publication: 2025
Summary: Стаття присвячена аналізу питання компетентнісного підходу у вищійосвіті в аспекті інтеграції теорії та практики підготовки фахівців. Значущістьдослідження зумовлена необхідністю зміни системи підготовки майбутніх спеціалістівта адаптації навчальних програм до ринку праці, де сучасний фахівець має бутирізнобічним, володіти широким спектром знань, уміти працювати з різними системами.Водночас сьогодні найбільш конкурентоспроможним є той працівник, чиї вміння тавміння стосуються різних сфер, а не лише суміжних зі сферою його діяльності. У процесідослідження було встановлено, що «компетентність» являє собою сукупність знань іздібностей, які дозволяють індивіду соціалізуватися, адаптуватися, реалізовувативласні ідеї. Компетентність фахівця визначає його здатність бути цікавим роботодавцямі реалізувати всі свої ресурси.
URI: http://www.vsau.vin.ua/repository/getfile.php/38871.pdf
Publication type: Статті у наукових фахових виданнях України (Copernicus та інші)
Publication: Академічні візії. 2025. № 41. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1734/1612 DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15054718
In the collections :
Published by: Адміністратор
File : 38871.pdf Size : 1640786 byte Format : Adobe PDF Access : For all
| |
|
|